2012. július 1., vasárnap

KIJUTÓS

Először is szeretnék mindenkitől elnézést kérni, amiért miattam bezárt a kijutós. Tényleg nagyon sajnálom, nem ezt akartam elérni, csupán azt akartam maci tudomására hozni, hogy figyeljen jobban a munkatársakra, és a játékosokra és a blogra is.
A posztban azt írta, hogy lehet kritizálni is, ez annak a helye. Úgy látszik mégsem.

Ez az a bizonyos beszólás, ami miatt kiakadt:

Kedves Maci!

Látszik, hogy fogalmad sincs, hogy hogy működik ez az oldal. Bár ne is csodálkozzak ezen, hiszen hónapok, sőt mondhatom azt is, hogy évek óta nem törődsz a bloggal.
Lényeg: a játékosokat nem érdekli, hogy ki teszi ki a játékokat, csak kint legyenek! Nem a posztoló személye miatt járnak ide, hanem a társak miatt, akikkel közösen oldják meg a feladványokat!!!

A fiúk ügyesek, én főleg bio-t szerettem meg, akkor, amikor fél éjszakákat beszélgettünk át, és úgy érzem egy barátra leltem benne :) Nem mellesleg jó olvasni az ajánlóit is. Sokszor jobbak, mint a játékok, amikhez írja. Nekem csak egy kérdésem lenne vele kapcsolatban: miért írja alá a kommentjeit, mikor úgyis látszik, hogy ki írta?

Mivel eddig senki nem írta le, ezért megteszem én. Akivel probléma van, az TE vagy! Ránk se nyitottad az ajtót, még akkor se írtál még kommentet se amikor kitettünk 1 posztot, hogy hallottuk kórházban vagy, meg kellett műteni a lábad. Viszont most visszatértél, és úgy viselkedsz itt, mint elefánt a porcelánboltban! Egy jól működő bloggal miért kell ezt csinálni, nem értem.
Sokan felháborodtak már azon, hogy el akartad adni a blogot. Neked csupán ennyit ér ez a közösség?
Aztán nem csak én őrjöngtem, mikor Léna még szinte ki se tette a lábát innen, de már kint volt a társszerző kerestetik poszt. Hol itt a hála, meg a tisztelet, amit alig pár nappal korábban írtál?!?!?! Ráadásul sehol nem olvastam, hogy visszavárunk!

Ide emberek járnak, akik ragaszkodnak egymáshoz, és kicsit "meggyászolják" ha elmegy valaki, nem kell feltétlenül egy társszerőnek lenni. (pl. Én a mai napig gondolok arra, hogy vajon mi lehet Danival.) Elég morbid kérdés, hogy igaz, hogy elvesztettél két barátot, de kapsz tőlem másik kettőt, megfelel?

Ez a blog már évek óta nem működne, ha mi lányok: hapikatsa, Léna, és én nem dolgoztunk volna annyit rajta. Közben megjelenik tőled a köszönet, tisztelet, de ezek csupán üres szavak tartalom nélkül. Én már csak tudom, hiszen sokszor megbántottál Léna távozása óta...